Masszázs tippek, tanácsok masszőröknek, masszőröktől

10 jótanács, ami segítségére lesz minden masszőrnek – mind a munkájában, mind az egész életében

tanacsok1

Eme cikket azért írtam meg, hogy a ti, és saját tapasztalataimat egyaránt felhasználva segítsem a munkátokat. A munkátokat mind rövidtávon – hogy a vendégeitek elégedetten távozzanak, és jöjjenek legközelebb is Hozzátok – mind hosszútávon, hogy a sok masszázs közben a saját egészségeteket is megőrizzétek, ne csak vendégeitekét! Természetesen szívesen fogadok (info@sziklaimasszazs.hu, vagy itt, a cikk alatt) minden kritikát, véleményt. Ha kell, frissítem jelen cikket is a jövőben, vagy akár még plusz 10 tippel megírom a második részét! Szóval a legfontosabb tanácsok:

1. Magasság! Állítsd be az masszázságyad a saját magasságodhoz, és stílusodhoz szabottan!

2. Támadóállás! Masszázs közben enyhén rogyasztott térdekkel, terpeszben állj – így nem kell görnyedned, és megkíméled a derekad (is).

3.  Teljes testből! Éld át a masszázst, minden mozdulatot amit csak tudsz, végezz teljes testből. Így sokkal könnyebb lesz a munka, nem terheled túl a kezeidet.

4. Dolgozz változatosan! Használj több technikát, használd minél több testrészedet a masszázs alatt. Elsőre furán hangozhat, de hosszútávon sokat segíthet, ha nem csak a hüvelykujjadat használod, hanem a tenyérgyököd, kézéled, öklöd, alkarod, könyököd…

5. Lásd a korlátaid! Ne dolgozz reggeltől estig! A korlátaidhoz mérten táblázd be magad előre, és elegendő szüneteket hagyva a vendégek, és saját magad számára is. Sőt, külön figyelmet fordíthatsz arra is, hogy épp ki fog jönni hozzád. Vagyis ha épp a hatalmas testépítő jön, hagyj több pihenést magadnak! Most még lehet sokat bírsz, de az ízületeid, tested megsínyli hosszútávon ha túlhajszolod. Jegyezd meg az egyik kedvenc mondásom: “If you listen to your body when it whispers, you won’t have to hear it scream.”, vagyis: “Ha figyelnél a testedre, amikor suttog, nem kellene hallgatnod, amikor ordít!”.

6. Figyelj a belsődre! Soha, soha ne vetítsd ki a problémáidat a vendégeidre, és ne is beszélj róluk. Biztosan te is észrevetted, hogy egy részről mini pszichológusok is vagyunk, szakmánk tulajdonságaiból adódóan. Így tartsuk észben: ez az ő idejük, az ő testükkel (és lelkükkel!) kell foglalkoznunk.

7. Figyelj a külsődre! Légy mindig ápolt, illatos. Ezért is jó a nagyobb szünet masszázsok között, hogy egy durvább masszázs után akár le is tusolhass gyorsan. Ezen kívül az egyik legfontosabb a masszőröknél, hogy a körmükre figyeljenek. Mindig legyen rövid, igényesen levágva, és természetesen – lakk mentesen! Egy masszőrnek nem lehet festett körme. Sokak számára szörnyű szabály (sokan nem is tartják be), de eddig úgy tudom túlélte mindenki. 🙂 Gondolj arra, hogy ami vegyi anyagok vannak a festékben (valószínűleg nem bio, ehető..) az masszázs közben oldódik, amit a kedves vendég bőre kap meg, és szív be…

8. Légy empatikus! Bánj kedvesen vendégeiddel, számolj azzal hogy teljesen laikusok. Ha problémás a bőre, nyugtasd meg hogy nem gond, tudod milyen. Ha szégyenli magát hogy útközben leizzadt, mond el, nem probléma, két mozdulat törülközővel a megoldás.

9. Élj egészségesen! Valld be, te kitől fogadnál el edzéstippet, egy csinos izmos embertől, vagy egy túlsúlyostól? Elegendő folyadék (víz!), egészséges táplálkozás, rendszeres testmozgás, helyes testtartás.. Ismerősen csengenek ezek a tanácsok? Ezeket ne csak osztogassuk, hanem mi is tartsuk be. Enélkül egyszerűen nem lesz hiteles semmilyen tanács.

10. Tanulj! Jó pap holtig tanul. És végül, talán a legfontosabb, hogy képzed magad folyamatosan! Ennek rengeteg előnye lesz. Többek között újfent az egészséged:nálam is most nagyot nézett egy vendég, hogy 7 emberem volt egy nap. De abban volt kinesio tape, alakformáló masszázsban ultrahangos zsírbontás, köpölyözés, jégmasszázs, egy kis TENS

+1 Masszíroztass!  Mi masszőrök annyit tudunk mesélni a masszázs jótékony hatásairól… Használd ki te is rendszeresen!

Tudom, nem egyszerű mindet betartani. Például a helyes testtartás megszokásával én is nagyon megszenvedtem, de végül megszoktam. Viszont ha sikerül, már rövidtávon is, de főleg hosszútávon megérezzük a testünkön (és munkánk minőségén!) hogy mennyire megéri.
Sok sikert, és kitartást kívánok mindenkinek hozzá!

Számodra hasznosak voltak a tanácsaim? Ha igen, lájkold, és oszd meg kollégáiddal!

Alább pedig leírhatod véleményed, vagy kérdezhetsz is tőlem!

Én Sziklai Csaba vagyok, gyógy- és sportmasszőr, és széles masszázs repertoárommal (sport, wellness, svéd, anti-cellulit (alakformáló), mézes, csokis, aromaterápiás, irodai, jég) kezeléseimmel (köpölyözés, ultrahang, infra, TENS, kinesio tape, tanácsadás), 100%-ig természetes olajaimmal, várlak Téged is szeretettel Budapest szívében!

Oldalt a szolgáltatások menüpontban feltérképezheted, mire is számíthatsz ha eljössz hozzám.
Az árak menüpontban tájékoztatlak a jelenlegi áraimról, és aktuális akcióimról.
A galériában vizuálisan is bepillantást nyerhetsz környezetembe, tevékenységeimbe.
A blogomban a bejegyzéseim között böngészhetsz, melyet próbálok minden nap friss írással feltölteni.
A rólam menüpontban személyemről olvashatsz, hogy jobban megismerj az első találkozás előtt.
A Kapcsolat menüpontban megtalálod minden elérhetőségem melyekre szükséged lehet, beleértve közösségi oldalaim is.

2016-11-29T07:51:08+00:00

About the Author:

Én Sziklai Csaba vagyok, gyógy- és sportmasszőr, és széles masszázs repertoárommal (sport, wellness, svéd, anti-cellulit (alakformáló), mézes, csokis, aromaterápiás, irodai, jég) kezeléseimmel (köpölyözés, ultrahang, infra, TENS, kinesio tape, tanácsadás), 100%-ig természetes olajaimmal, várlak Téged is szeretettel Budapest szívében!

Leave A Comment